BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Monday 13 June 2011

KEHANGATAN CINTA KAMI BERDUA

     Cerita ini mengisahkan seorang gadis bernama Zati yang berusia 16 tahun mula jatuh hati kepada seorang pelajar lelaki yang sangat kaya dan kacak yang baru sahaja berpindah ke sekolahnya.
     Suatu hari, Aril rakan mereka yang pernah mempunyai kisah silam dengan Eqa(best friend Zati) mengusik Zati sehingga dia menangis dan hilang. Eqa akhirnya menemui Zati termenung di sebuah taman yang jarang dilewati pelajar sekolah itu. Zati bagaimanapun, tidak mengingati peristiwa tersebu.
    Malam itu, Zati menerima panggilan daripada pemuda misteri yang ingin memulangkan telefon bimbitnya. Pada saat itu, Zati mula mengingat peristiwa itu, dan pengsan.
     Perasaan Zati semakin menebal sehingga dia menulis surat cinta tetapi tidak diselit namanya kepada lelaki itu. Tetapi, surat itu ditemui rakan lelaki itu dan mula heboh. Lebih mengejutkan lagi, surat itu dikatakan milik Shasya, seorang pelajar perempuan yang "gedik" dan popular. Zati menemui Shasya dan mereka bergaduh di situ.
     Selang beberapa hari, Zati dikejutkan dengan sebuah kotak hadiah yang besar bersama sekuntum bunga ros di dalam kelasnya. Di dalam kotak itu, terdapat telefon bimbitnya yang tercicir.
  Mungkinkah hadiah tersebut daripada pemuda misteri itu? Dapatkah Zati memiliki cinta lelaki yang dia sukai itu?
Kenyataannya, mereka sebenarnya sangat mencintai antara satu sama lain. Tetapi, tidak pernah bertegur dan berkata apa-apa....
   Dapatkah mereka bersama akhirnya??
            Semua ini dalam "Kehangatan cinta kami berdua"....
By, CyraTheNovelist.......:)

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock