BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Monday 26 December 2011

Novel tentang Korea

Cakap pasal Artis Korea niyh kan... Cyra ada dapat satu inspirasi untuk buat novel... Tentang seorang gadis yang terlalu minat sebuah band Korea... 

Soalan : macam citer pasal diri sendiri je?
Jawapan : Tak lah.. Cyra just amek berdasarkan apa yang Cyra nak alami tapi tak boleh dan tak mungkin. So, Cyra bolehkan dan mungkinkan sesuatu yang tak boleh tu, kat dalam novel ni lah!
Ceritanya sangat menarik.. Sampai masa Cyra tulis novel tu, tersengih-sengih sorang-sorang.. Allah je lah tahu perasaan Cyra masa tu... Insyaallah.. Tak lama lagi, Cyra akan publish kat blog niyh okey? (walaupun novel-novel lain belum habis upload lagi)
Cyra dah alami banyak benda sejak kebelakangan ni.. Dan dulunya, Cyra tak tahu apa yang Cyra minat tapi sekarang... Cyra ada impian dan harapan... Cyra ada Cita-cita... Cyra dah ada minat yang mendalam... Cyra suka akan muzik... Tapi, bila sesuatu yang Cyra nak lakukan, tapi tak mungkin, Cyra akan jadikan ia kenyataan di dalam novel... Begitulah hidup Cyra yang menarik ni.. Cyra tak perlukan apa-apa lagi....
Sebab tu "I don't mind If I were Alone... Coz I'm A loner"

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock