BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Wednesday 14 March 2012

Kem Sehari KRS

Alahai Cyra RaracesLzy niyh...
Hari ni, kemungkinan besar hari terakhir aku online....tapi, mungkin jugak esok... Kalau esok pun, aku mesti tak dapat online... Sebab ape..? Sebab esok KRS ade buat Kem Sehari kat sekolah... Aku sebagai Penyelaras Aktiviti, menjalankan tanggungjawab dengan penuh dedikasi ( wekk!!) ... Haha.. Nape? tak caye ke? Percaya jelah.. Buktinya... Aku dah berjaya buat TENTATIF dan sumbangkan banyak idea.. Okey, enough puji diri sendiri... Aku memang macam ni... Maaflah kalau sesape yang menyampah tu... Hihi... Esok, tak tahulah apa yang jadi... Harap-harap apa yang kami plan akan berjalan dengan lancar... Aku harap sangat tak berlaku apa-apa yang tak diinginkan. Sebab kemungkinan besar , esok tak ada air... What?? Tak ada air? Masaklah nak berkem sehari tanpa air... Tapi, jangan risaulah... Kitorang dah stanby... Mestilah sediakan payung sebelum hujan kan? Kalau tak, alamat basahlah terkena hujan. A'ah kan. Harap-harap esok hujan... Senang sikit hidup..nak carik air...
(apalah yang cyra mengarut daripada tadi ni en?)

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock