BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Thursday 3 May 2012

Kem negeri











Aduhai..... Penat betul sepanjang dalam kem negeri minggu lepas.... Tapi tetap...enjoy giler....
Seronok dapat kena marah,, dapat timba pengalaman,, dapat kurangkan tekanan kat sekolah....
Tension sume hilang.... Walaupun hasilnya kulit hitam tapi berbaloi....
Dapat jumpa member2 yang tersayag, lagi happy...
Hope dapat bersama korang lagi.....
Aku seronok giler kat kem ni dengan adanya korang..........
Thanks sangat2-
Satu lagi perjumpaan kita.... Pada hari kawad daerah.....
Masa tu...bersainglah kita semua... Huhu.. Musuh sekejap semasa bertanding.... Apa pun, Aku sayang korang....walaupun aku baru je kenal korang....

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock