BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Sunday 31 March 2013

Amanat yang perlu dijaga

Ada orang kata, aku ni special ...
Aku lain dripada yang lain..
Tapi tak tahulah apa yang lainnya. .
Orang tu tak cakap pulak. ..
Beberapa hari ni, orang tu sering buat aku konfius. ..
Really2 konfius ...
Aku pun dengan bingungnya, xfaham maksud tersirat yang dimaksudkannya ...
dan apa yang diujinya juga pun aku masih keliru ...
Sekarang ni, aku dah terpisah jauh dengannya.  ..
Semalam dia beri aku satu amanat yang perlu aku pegang.  ..
"Tak terima tpi tak tolak"
Aku masih perlu mencari jawapan kpd amanat yg diberikannya ..
Semoga Allah memanjangkan usianya..
Aku harap akan bertemu lgi dengan orang yg telah byk membantu aku cara utk menjaga diri dengan baik ..
Insyaallah .. akan aku pergunakan dengan sebaik2nya ...
Ujianku TAMAT .
(Walaupun aku gagal mencari maknanya)

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock