BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Saturday 7 June 2014

Pilihan antara dua .

Bingung .. aku bingung.... Walaupun aku beroleh keputusan yg cemerlang dlm pspm 2 baru2 niyh,, aku xsebahagia yg semua org fikirkan .... Aku mula bingung soal kos yg bakal aku pilih di universiti nty.... Yg pasti, dgn keputusan ni, aku bebas pilih apa2 saja yg aku mahukan .... tapi..... mereka nak aku jadi doktor .. amek jurusan perubatan .. yg ada bio ... terus terang, aku xminat bio ... aku xnak jadi doktor ! Aku nk bende yg aku minat.. even lari drp jurusan aku.... sbb aku nak buat bnde yg aku minat ... tapi, apa yg aku minat, xdpt sokongan drp mereka  . Aku sedih.. aku perlukan sokongan drp dorg... so, aku buat keputusan utk pilih medic ... tapi, aku ase terluka ...... aku nak nagis rasanya.. terpaksa tahan ... sekarang ni, aku masih fikir.. perlukah aku ikut ckp dorg demi utk dptkn sokongan ... atau, ikut je naluri hati aku ......... sbb ni hidup aku ... Aku yg tak yakin pada diri.... sbb tu jadi mcm niyh.... ya Allah ... tolonglah aku .........

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock