BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Tuesday 16 August 2011

KOLAM LAH

Hari ni aku buat kolam???
salah...bukan kolam air tawar,air masin tu...
tak... bukan kolam ikan lah.....
kolam mandi??? bukann!...
kolam yang tabur beras wane wani kat lantai tu lahh..
dengan corak tu...yang orang India sambut Deepavali tu...
tau kan??
hah...ni nak citer niyh...
tadi.. memang ta plan langsung nak wat camane...sampai je kat sekolah..
aku jumpe Afiqah... aku tengok-tengoklah beras wane ape yang dia beli...ade kuning, biru, merah, oren ngan hujau...mase rehat tu, aku pun lukis balik kat atas ketas majong...
pukul 11 a.m.. kitorang kene turun pegi dewan,...tapi....Cikgu Eton masuk...cikgu yang suke ikut peraturan tu.....dy xkasi kitorang turun..tapi akhirnye kasi jugak...SAYANG CIKGU!
aku ngan geng-geng turun...dan kami pun memulakan pertandingan...
name kumpulan aku RaracesLzy...semua orang pelik..haha..ade aku kesa?
tapi, tak tahulah adapat nombo bape...
nak nombo satu.... kalau nak je bley tak??haha..
pape pun..
i enjoy the game......

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock