BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Friday 19 August 2011

Sila Rujuk Papan Kenyataan

hui! aku tak sukelah!! aku tak suke!! kenape orang tu minat akuw???? tak suke!! tak suke!! Dah ramai dah.... Kenape ramai sangat?? Apa istimewanya akuw ni??? Tak lawa je akuw tengok...(tapi bukan xbersyukur ye!) nak kate baik.......Tapi....Aku ni an jahat sikit..... macam budak-budak.... Nakal uwn.... Aku uwn tak tauwlah...
Tapi... Aku terase diri ini diperlukan.... Itu yang aku nak... Kawan-kawan perlukan akuw dan anggap akuw sebagai kawan diorang yang sangat bermakne bagi diorang.... itu harapan aku sejak dulu lagi... aku harap dapatlah jadi macam tu.....tapi...tetap.....entahlah....
kawan??? kawan-kawan aku sume bermakne bagi akuw.... tolong backup diorang......even diorang yang salah.... Aku tak suke tengok kawan sendiri terkena sesuatu yang tak patut diorang terime.......... sedih kut....
begitu ye rupenya...... aku mementingkan persahabatan........ mungkin sebab itu, diorang tersuke kat akuw....mungkin suke perangai akuw...... Aku harap dapat jadi teman yang istimewa (bkn pakwe) di hati mereka....... Biarlah aku terase diperlukan sikit..... Daripada diabaikan .............................

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock