BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Tuesday 4 February 2014

Sakit .....!

Hari ni Allah uji aku dengan kesakitan yang teramat sangat dari dalam perut aku...
JIka kesakitan ini Kau dtgkn utk mghapuskan dosa-dosaku, aku redha ya Allah .. Namun, Kau perkuatkanlah semangat aku agar aku dapat menempuhi ujianMu ini dengan tabah ... Sesungguhnya, aku insan yang lemah ....

Kenapa dgn aku actually ? Aku betul-betul nk tau what i am suffering to? Tadi pegi jumpa doktor .. lama dia fikir .... Dia pun konfius ..
Aku harap aku xde pape .. Aku sehat2 je ... cuma hari ni Dia nk uji aku .. Nak tgk tahap kesabaran aku ...
Aku redha.. Jika masa aku dah sampai pun, aku redha..

Tiba2, aku terfikir .. Apa yg aku rasai tu bg aku sangat sakit .. Tapi azab kubur mesti lagi pedih .... ya Allah, selamatkanlah aku dari seksa kubur ... dari seksa api neraka ..:'(
# muhasabah diri syahira ..

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock