BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Monday 7 July 2014

Nak berkawan pun Susah .

Bukan nak perasan ,, tapi sejak aku kerja ni, ramai pulak yg simpan perasaan trhadap aku .. I don't know why .. I bukannya cantik punn ... Aku bagitahu ni, bukan nak show off ape.. Aku tak bangga bila dapat tahu ramai org suka dekat aku ... Sebab akan timbul masalah dan menjadikan aku susah nak berkawan dgn orang ... buatkan aku jadi bualan mulut orang .. and many things. Aku suka berkawan ..sangat suka berkawan .. tapi, bile someone do have feelings towards me, aku tak boleh nak berkawan dgn dia sangat2. Because i'm afraid, aku terbagi harapan dkt mereka.. Terpakselah aku layan dorg biase2 je .. and 1 more thing, budak2 memang taksuka tgk aku rapat dgn sesiapa .. mereka sllu akan ckp dgn aku, nasihat bagai utk hati2 dgn org2 tu ... Yes, thank you for the information .. aku rapat dgn mereka semua tu pun just because I want to have friends.. Aku taknak timbulkan sebarang masalah atau permainkan perasaan org ....
Apa yang aku dah buat??
Seseorang pernah berkata, u have something special inside u which u don't realize about it... dia jugak pernah pesan, jgn buka ruang utk mereka yg kau cmfirm taksuka dkt dia.. cepat2 tutup ruang tu..
"tak terima tapi tak tolak" .. sekembalinya aku di the store,, aku rase, aku masih gagal utk cari makna semua tu...
What donit means actually?

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock