BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Wednesday 9 July 2014

Serba salah nak kawan

Serba salah dibuatnya niyh...
Aku anggap dia sebagai adik2 je .... tapi, lagak dia tu, mcm suka kat aku je ... Yela, mcm2 dia offer kat aku.. gitar, jam tangan, baju, kfc, coklat, .. kalo boleh, semua benda nak bagi kat aku ... Aku dah pelik dah dgn budak ni .. perangai dia mmg mcm budak2.. Aku layankan je dia .. risau gak kalau2 dia ada feeling kat aku ... Aku yg serba salah nak kawan dgn dia ... Dia budak yang baik .. (boleh laa) dia suka menyendeng kat aku ... budaknya suka teddy bear.. comel2 je ... dia murah dgn senyuman .. tak pernah lekang dgn senyuman . Cuma ada satu hari, yg buat dia x senyum.. time nmpk aku buka dgn sorang kawan lelaki aku .. serius gile time tu .. aku pun satu, risau dy jdi cmtu .. konon nak tenangkan dia ..
Skrg ni, aku yg risau .. takut kalau2 dia suka kat aku .. takkan aku kena buat cara tu pulak ..? kesian lak kat dia nty.. takut dia akn kata aku mainkan dia.. tp aku xpernah menjanjikan apa2 dgn dia .. dia nampak mcm kosong ... aku nak tolong dia ... aku kesian tgk diaa ...

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock