BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Friday 1 June 2012

latihan hari ni

Haha... Kelakarnya hari ni...
Suatu pagi, aku mengikuti latihan kawad kaki seperti biasa. Dan semua orang dah jadi "lemau" (tak tahu kenapa). Hentak kaki pun tak semangat. Hancur. Main-main. Tapi itu bukan permasalahannya.
Mungkin sebab Cik Fauzi tak ada hari ni.
Aku pun jadi tak semangat. 
Tiba-tiba, tak berapa lama kemudian, aku terlihat bayang Cik Fauzi.
 "Alamak! habislah kitorang ... Dia dah nampak kitorang 'lemau' hari ni..."
Dalam setengah jam jugak dia membebel sambil mengajar kitorang.
"Aku tengah buat operasi, tiba-tiba ada orang call cakap korang main-main. Aku terus datang sini. Tak senang duduk aku."
Dan sebagainya....
Sebenarnya bukan itu yang aku nak cerita...
haha... 
SILA LIHAT POST DI ATAS

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock