BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Sunday 17 June 2012

R.I.N.D.U

Aku faham macam mana perasaan rindu itu.... Macam mana sakitnya menanggung rindu kepada orang yang kita sayangi.....dan lebih sakit bila orang yang kita sayangi itu tak pernah menyayangi kita...
aku pun pernah merasainya juga... Same macam AWAK...  Kadang-2 berharap untuk tak nak melalui perasaan itu lagi... Kerana tak mampu nak pendam perasaan yang dah lama terbuku di hati...
Aku pernah merindui seseorang yang teramat sangat...
Pernah menyayangi seseorang yang tak pernah menyayangi aku...
Jadi, aku faham macam mana perasaan orang yang merindui seseorang...
Tapi........
Aku tak mampu buat apa-apa... 
Cuma mampu berdoa yang terbaik je untuk mereka...
Harap awak-2 semua dapat jumpa pasangan yang terbaik suatu hari nanti....
Takpe...
Biarlah aku je yang menanggung perasaan rindu ni asalkan korang kawan-2 aku ni...tak...
Kalau perlukan seseorang... Aku sentiasa ada kat sisi korang... Text aku okey..?

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock