BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Friday 1 June 2012

Untunglah ada orang nak bagi nombor phone

Seseorang tengah memberi nombor telefon kepada saya...
(dapat lagi..)
Hari tu aku dapat nombor telefon daripada seseorang yang bernama "Mu....." . 
Bukan aku yang nak eh! Aku diberi tanpa perlu meminta. Hebat betul...
Ceritanya macam ni,
Hari tu hari selasa. Orang lain jawab exam, aku pergi ke SMK Kota Kemuning. Ada meeting (biasalah orang penting) . Dalam meeting itu, ramai ahli KRS yang aku kenal... Tapi aku tak kenal pulak "Mu....." ni. 
Balik saja dari meeting, aku diberi secebis kertas. Bila aku buka, tertera 10 nombor di atasnya. Katanya "Mu....." yang bagi. Aku hairan. Apa yang patut aku buat dengan nombor telefon dia ni?????????

Hari ni, aku dapat lagi satu. Seperti biasa. Tanpa diminta.
Seseorang yang bernama "F...." Haha... Aku TAK PASTI nak buat apa dengan nombor dia juge.
Encik ni, ambil telefon aku. Bila diminta, tak bagi. Kemudian, dia sendiri serahkan kepada aku. Bila aku tengok, tertera 10 nombor di dalam enset aku itu. Aku pandang dia, dia mengangguk! Fahamlah aku apa maksudnya.
Tapi... Apa aku nak buat dengan nombor dia???
Ecehh... Tak faham saya....
 

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock