BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Sunday 26 January 2014

40 KALI

Semalam dia marah sbb tak pergi surau ...
Huhu .. konon2lah aku tacing ...Tapi mmg betul2 pun   ..
Rasa tercabar dgn dia, so aku ckp pagi niyh aku akan ke surau .... qiamullail sekali  ..but don't worry, niat aku ke surau adalah betul ... bukan semata2 sbb dia..
Pagi niyh, aku sendiri terjaga pukul 3.59 pagi.. Ulang ye, 3.59 pagi ... Aku dah berhajat,, alhamdulillah..Allah permudahkan urusan aku  ...
And its time to wake the comel prince up ... Aku call.. call dan terus call sampailah dia bangun .. adelah dalam 39 kali camtu.. so aku decide.."yg ke-40 ni, kau mesti bangun." and .. i was right  .. dia angkat call ...
Yes ! Misi mengejutkan tuan putera berjaya.......
Hihi .. Comel comel je budak niyh .... terkejut bile aku ckp yg tu kali yg ke-40...
So, moral of this story last night...
#Dunia ni sementara je... kejar lah akhirat kerana ianya kekal abadi..So, rajin2 lah ke surau.. cari sebanyak mana ilmu.. Kumpul amal kebaikan byk2..
p/s to F : aku dengar nasihat kau ... Cume sentap sikit je semalam .. lagi sentap time msj terakhir kau tu..

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock