BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Saturday 4 January 2014

Dia Busy

Hari ni dia busy. 
Mungkin dia busy.
Dia tak reply text yang aku hantar pagi tadi. And I'm sure he's busy. Dia tak pernah tak balas text aku. Terasa kehilangan sekarang. Yes, something that should be done have missing. Something inside my heart is missing. Sakitnya... I'm not blaming him. Tak sikit pun. Aku faham. Tapi aku tak boleh kalau tak ada dia. Dah seminggu tak jumpa dia. Ya, kami satu kuliah. Tapi kami tak pernah bertegur. DIa duduk sangat jauh dengan aku. Lepas kuliah, kami ikut haluan masing-masing. No conversation at all. That's why I feel like losing him. I need him by my side. Kalau boleh, 24 jam nak dia depan mata. Yet I know it's impossible. That's why I'm hurt. 
Esok, dia janji nak jumpa aku. Aku harap tak adalah yang menghalang kami untuk berjumpa. Aku perlukan dia... 
Macam sekarang ni, sehari tak nampak pun batang hidung dia. Tak text pun. Rindu. Tak pernah aku jadi macam ni bila aku sukakan seseorang. Tak tahulah apa jadi kat aku lepas habis Matrik ni.. Entah dapat bertahan ke tak kalau tak jumpa dia walau sehari pun.

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock