BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Sunday 26 January 2014

What would i do without u?

Aku cepat sangat lah terase.....
Mungkin sebab hari ni aku xde mood kot....
Takde mood sebab aku tido siang tadi ... Hurmmm ....
Serius takde mood...
Ingatkan, boleh cerite kat dia... ingatkan boleh lah dia jadi sumber inspirasi aku .... Rupenya tak...
Not today ... call dia.. Rupanya, dia tido.. Dia nak demam .. So, takdapatlah nak ubat hati aku niyh ....
Maaf mengganggu ...
I'm crying in my heart .... Truthfully, it pain.. what would i do without u ??
Awk, cepat2 sihat tau... janganlah demam.. Nanti sape nak ubat hti saya ni?

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock