BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Monday 27 January 2014

gonna Gain my strength back

Semakin hari, aku makin sayang pada dia ....
Dia penguat semangat aku....
Aku akan usaha lebih supaya dapat setanding dengan dia    ....
Kalau dia boleh buat, aku pun boleh ....
Yakin pada diri kau cyra...
Dapatkan semangat kau balik...
Sama macam dulu2 kau usha dia dari jauh  ..
Sebabkan nak dia perasan kewujudan kau, kau usaha 100x daripada biase...
Aku nak sama-sama berjaya dengan dia....Jadilah umat Nabi Muhammad saw yang cemerlang dunia akhirat..
Okey, sekarang fokus untuk exam kimia petang ni....

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock