BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS»

Cinta????

Suatu hari......

Cinta bertaNya KepaDa PersaHabaTan,
"Mengapa engKau DipErLukaN,,..sedangkan MereKa Dah Ada Aku???????

Lalu...
Persahabatan Pun MenjawAb,
"SebaB, Aku BeriKan MereKa SeNyumaN ketiKa Kau beriKan KekEceWaaN..."

Hargai rakan anda ... Hargai juga DIA .

Impian Si Cinderella ~

Assalamualaikum... Anneoyonghaseyo!
Salam sejahtera .. This is Cyra RaracesLzy's blog .. Keep scrolling down this page .....

Ini ialah blog Cyra di mana terdapat antara novel and single story yang dihasilkan oleh Cyra sendiri. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik My Novels... Semua sinopsis novel and single story Cyra ada kat situ. Klik Klik Klik!

Friday 24 January 2014

Melting ..

Dah lama sangat tak jumpe dia ....
Walaupun satu kuliah ....
Dapat tengok dari jauh je..
Hehe  .
Rabu ary tu, ada trial math ,malam ..
So, i dressed prettily* .. saje nak try style tudung baru kan ....
Dan dgn hrpn dpt lah berjmpe dgn si dia ....
But, xde rezeki mlm tu...so, aku ase frust sgt ... I told him ..
Esoknya,
Dgn rambut nye yg xterurus.. mata layu, dia pndg, n senyum kat aku ...
Ahh... Melting~~
Kenape lahh dia ni comel sangat ...?
Seharian aku senyum xhabis2..
Sume org pelik  .
Hehe.. Frust mlm tu, hilang sekelip mate je .. Hebat sumber inspirasi aku niyh..

No comments:

Post a Comment


Get your own Digital Clock